سولوشن دیافه – از 1394

مشتری

مهندس نیما پندآموز و دکتر هانی پندآموز

خدمات

4 نسل وبسایت و فروشگاه آنلاین

دیافه - اولین قنادی آنلاین در ایران

دیافه در سال 94 بعنوان اولین مشتری قنادی اکسپوننت صاحب یک وبسایت نمایشی و بدون فانکشن سفارش شد. با شروع رونق وبسایت دیجی کالا، مدیریت دیافه در همان سال اعلام آمادگی کردند تا اولین فروشگاه آنلاین برای این مجموعه ساخته شود. اولین نسخه فروشگاه آنلاین قنادی در فضای ووردپرس (+ووکامرس) برای این مجموعه آماده و در سال 95 بهره برداری شد. 

همزمان با توسعه دانش نرم افزاری در فضای وب و فراگیری زبان های تخصصی همچون Angular  و NodeJS، و قابلیتهای فراوان آنها در ایجاد پنلهای کاربری قدرتمند و مجهز و سایتهایی با سرعت بسیار بسیار بالا، دیافه در پاییز 96 اعلام آمادگی کرد تا نسخه دوم در فضای حرفه ای تر طراحی گردد. بهار 97 این نسخه تحویل و مورد استقبال مشتریان دیافه گردید. 

باتوجه به ایجاد نسخه جامع و نهایی قنادی در سوییت بلیس، مدیریت دیافه از آن استقبال کرده و در بهار 1400 وب سایت و وب اپلیکیشن دیافه با ظاهر و امکانات بسیار مجهزتر برای این مجموعه آپگرید شد. 

خدمات ارائه شده

طراحی گرافیک سایت، عکاسی از 400 محصول طی 5 جلسه، ارائه فروشگاه آنلاین در 3 نسخه وب اپلیکیشن اندروید و IOS و همچنین دسکتاپ و (اپلیکیشن اندروید بزودی)، عکاسی یک روز در هفته و آپدیت سایت و اینستاگرام

ماژولهای کامل

با تکیه بر این اصل که دیافه در آینده نزدیک و دور، هیچ گونه نیازی به پیمانکار برای آپدیت موارد ظاهری سایت، فانکشنال سفارشات، محصولات و کتگوری ها نداشته باشد، ماژولهای نرم افزاری تا حد امکان داینامیک طراحی شدند

دیافه، پیشرو در تحول خدمات آنلاین قنادی ها

بی گمان نسخه های مختلف فروشگاه آنلاین دیافه، تاثیر بسیار زیادی در عرصه ی قنادی های پایتخت گذاشته و خواهد گذاشت. بعد از این مجموعه بود که اقبال قنادی های معتبر به سمت ارائه خدمات آنلاین بیشتر و قوی تر شد و در ادامه مابقی قنادی های معتبر ایران نیز به این موج خواهند پیوست. 

0 %
افزایش سرعت و دقت سفارشات
0 %
افزایش سالیانه فروش آنلاین

فروشگاه آنلاین B2C

عمدتا سفاراشات کیک با توجه به مدل محصولات دیافه انجام می پذیرد

دسته بندی محصولات

1- راهکار فروش کیک سفارشی

2- راهکار فروش محصولات آماده B2C (با قابلیت مدیریت موجودی)

آمار و ارقام

بیش از 10000 سفارش آنلاین و حضوری کیک در بستر سولوشن آنلاین در طی 5 سال گذشته

افزایش بازدید

مدیریت سفارشات مجزا B2B و B2C با دسترسی سفارشات کیک، محصولات روزانه برای شعب مختلف، مدیریت کتگوری های پویا، مدیریت محصولات، مدیریت مشتریان B2B و B2C، مدیریت کمپین بازاریابی-فروش، مدیریت محله ها، مدیریت تولید و مدیریت سیستم