فروشگاه آنلاین پینک فلاور (PinkFlower.ir) – از 1401

مشتری

سرکار خانم مینا و زهرا هاشمی نیکو

خدمات

طراحی وبسایت و وب اپلیکیشن فروشگاه آنلاین برای مشتریان عمومی

فروشگاه اختصاصی برای صورتی ترین کافه گل ایران در تهران

پس عقد قرارداد با مجموعه پینک فلاور، سولوشن آنلاین گلفروشی در اکسپوننت براساس فروشگاه آنلاین فعلی سفارشی سازی نسبی گردید و در یک ماه تقدیم مشتری محترم گردید. فروشگاه آنلاین با توجه به اینکه در فریم وورک آنگولار طراحی گردیده است شامل مزایای بیشماری است که مهمترین آن سرعت بسیار بالای پردازش اطلاعات و همچنین طراحی منحصربفرد و اختصاصی برای این مجموعه می باشد. 

پرتال www.pinkflower.ir از دوم آذرماه 1401 شروع به فعالیت کرده است و استقبال کمنظیری را شاهد بوده است. سهولت در استفاده و خرید محصول، دیزاین جذاب و گیرا، پیگیری کارفرما در بهره برداری درست از فروشگاه آنلاین، سرعت بالای وبسایت علیرغم تمامی محدودیت های اینترنتی در این برهه حساس تاریخی، و همه و همه نتیجه ی نسبتا شگفت انگیزی را برای کارفرما فراهم کرده و در طول کمتر از یکماه به اصل سرمایه گذاری خود در راه اندازی فروشگاه آنلاین رسیدند. 

ایده پردازی و طراحی اختصاصی

2 طرح مختلف در ابتدای پروژه طراحی شد و در مراحل مختلف طبق رویکرد مدیریت مجموعه، و براساس سازگاری با هویت بصری برند نهایی گردید. خوشبختانه با اعتمادی که کارفرمای محترم نسبت به سطح خلاقیت و دیزاین اکسپوننت داشتند، این موضوع بسیار روان و اثربخش طی گردید و بازخورد جالبی برای دوطرف به ارمغان داشت.

مدیریت مشتریان

با توجه به اینکه تمامی خدمات نرم افزاری اکسپوننت شامل ماژول CRM و همچنین مدیریت کمپین می باشد، این موضوع برای مشتری حائز اهمیت بود و استفاده راهبردی در سایت برای این مجموعه داشت.

0 %
افزایش بهره وری در بخش سفارشات آنلاین
0 +
سفارش آنلاین در عرض 3 ماه فعالیت

ماژولهای کامل

با تکیه بر این اصل که پینک فلاور در آینده نزدیک و دور، هیچ گونه نیازی به پیمانکار برای آپدیت موارد ظاهری سایت، فانکشنال سفارشات، محصولات و کتگوری ها نداشته باشد، ماژولهای نرم افزاری تا حد امکان داینامیک طراحی شدند.

فروشگاه آنلاین دو کاربردی گوشی همراه و PC

از مزایای اصلی فروشگاه آنلاین اکسپوننت، این موضوع است که برای نسخه ی دسکتاپ (کامپیوتر شخصی-لپتاپ) و همچنین 2نسخه برای گوشی همراه اندروید و IOS طراحی و استفاده می شود. این موضوع موجب سرعت بالا و کاربری دلچسب و راحت برای طیف وسیع کاربران ارائه می دهد.

دسته بندی محصولات

دسته بندی پویا و داینامیک بر اساس ایونتها، قابلیت سفارش گیری برای امروز براساس موجودی تا ساعتی مشخص، برای آینده و یا اینکه صرفا نمایش در سایت و عدم امکان سفارش. پنل پیامکی و درگاه زرین پال بصورت دیفالت خدمات، تقدیم مشتری محترم گردیده است

آمار و ارقام

بیش از 1500 سفارش موفق در 3 ماه نخست شروع فعالیت سایت، امتیاز بالای 95% راندمان سرعتی از تحلیلگر گوگل، 2 هزار مشتری ارگانیک از سایت B2C دراین مدت کوتاه.

پنل مدیریت

مدیریت سفارشات، محصولات روزانه، مدیریت کتگوری های پویا، مدیریت محصولات، مدیریت مشتریان B2C، مدیریت کمپین بازاریابی-فروش، مدیریت محله ها، مدیریت تولید و مدیریت سیستم