مشارکت در پروژه ملی پیشخوان توانیر – 1398 الی 1400

مشتری

شرکت اندیشه کامپیوتر (توانیر)

خدمات

خدمات فرانتند وبسایت

خدمات فرانت پیشخوان توانیر

پروژه ی پیشخوان توانیر ابتدا به صورت غیر وب و جزیره ای، در مراکز مختلف و با سیستم های مختلف نرم افزاری در حال اجرا بود. 

پروژه ی پیشخوان ملی با هدف یکپارچه سازی اطلاعات تمامی مراکز توزیع برق کشور، متمرکز کردن امور مالی، مدیریت مشترکین و …، تعریف، تحلیل، اجرا و بروزرسانی گردید. 

مجری اصلی پروژه پیشخوان توانیر، شرکت اندیشه کامپیوتر بوده و اکسپوننت در تیم این مجموعه و بخش UI و فرانت آن همکاری داشته است. 

پروژه از پاییز 1398 آغاز شده، حدودا در پاییز 1399 از آن رونمایی شده و فعالیت خود را آغاز کرده است و فاز پشتیبانی و بروزرسانی آن در حال انجام می باشد.

پنل جامع با کاربری راحت

امکانات فراوان در این حوزه، کاربری راحت، هندل کردن داده های بسیار بسیار زیاد با سرعت بسیار بالا و مطمئن

مزایا

بهره گیری از سیستم جامع خدمات مشترکین در شرکت توزیع مزایای زیر را داراست:
سرعت دهی در روند خدمت به مشترکین
ساماندهی گردش اطلاعات در شرکت توزیع
ایجاد بانک اطلاعاتی جامع مشترکین
امکان تهیه گزارشات آماری مختلف
امکان اطلاع رسانی آنلاین به مشترکین
صدور صورتحساب انرژی در زمانهای مقرر
ثبت وصولیهای سیستم

پیشخوان توانیر (خدمات مشترکین)

در شرکتهای توزیع نیروی برق فرآیند ها و مراحل بسیاری برای رساندن انرژی به دست مشترک وجود دارد این فرآیند ها شامل فروش حق اشتراک برق ، خدمات پس از فروش و فروش و صدور صورتحساب انرژی و وصول مبالغ میباشد. که هر کدام از این مراحل دارای مراحل جزئی تری میباشند که با توجه به دستورالعمل ها و استانداردهای موجود اقدام میگردد. نرم افزار سیستم جامع خدمات مشترکین وظیفه مکانیزه کردن تمامی این مراحل را بر عهده دارد .

0 %
افزایش بهره وری
0 %
رضایت مشترکین